Snabb vecka

Gud vad veckorna går fort nu. Den här veckan har sprungit förbi. Det har varit en rätt skön dag! Idag hade jag frukostmöte med kamratstödjarna i skolan så jag va i skolan en halvtimme tidigare. På lunchen åkte jag och tjejerna till wickmans och åt. Sen skyndade vi oss tillbaka till skolan. Redovisningen som vi hade då gick jättebra. Skönt! Efter skolan åkte jag hem och pluggade i ungefär en timme innan träning. Idag tränade vi bara en timme, för vi skulle på nån förläsning på korsängen. Jag tyckte faktiskt att den var ganska ovärd. Jag hade hellre sutit hemma och pluggade dom två timmarna. Jaja.. Nu ska jag lägga mig sängen och läsa lite innan jag somnar. prov imorgon.. Hoppas det går bra! Puss godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0