25/9

Godkväll. Idag har jag varit med min kära pojkvän hela dagen. Vi har för det mesta bara legat i soffan hela dagen. Igår var jag hos Fanny med laget. Det var kul! Efter det träffade jag Robert och sen sov han här. Nu håller jag på plugga matte. Har prov imorgon..
En jättefin bild från igår på två jättefina tjejer!!

Godmorgon gott folk!

Just nu ligger jag i sängen. Jag är hemma själv så jag finner ingen ork till att gå ner och äta. Men jag måste göra det iallafall. Tänkte lägga mig och kolla på Hur många lingon finns det i världen. Sen ska jag städa mitt rum och plugga. Klockan tre ska jag bort och efter det ska jag vidare till Foppa, Superkul! Puss så länge!

Ful träning 22/9


JUSTIN

▒░▓▓▓▓█▓▓▓▓▒▒▓█▓▓▒▓▓▓▒▓▒▒▓█▒ ▓▓▓▓▓███▓██▓▓█████▓▓▒▒▓▓▒▒▒▓░ █▓█▓███▓▓██████████▓▓▓▓▓▓▒░░░ ▓█▓███▓▓▒▓▓██▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓▒▒▒█████▓▓▒▒▓▓▒▓▓▓▓▓▓█████████▓█▓▒ ██▓▓█▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓██████▓██▒░ ▓▓▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▓▓████████▓▒░ ▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓███▓█████▓▓▒░ ▓▒▓▓▒▒▓▓█▓█▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓████████▓██▓▓░ ▓▓▓▓▓███████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█▓████▓▓▒ ▓▒▓▓███████▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▒▒▒▓▓█▓█▒ ▓▒▓▓▓█████▓▓▓▒░░░░░▒▓▓██▓▒▒░░░▒▓▓▓██ 
█▓▓▓▓▒███▓▓▓▓▓▒▒░ ░▒▒░▒▒░░░░░░░▒▓▓██░ ██▓▓▓▓█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▒░░░░░░░░░░░░░░▒▓█▓█▒ █████▓▓▒▓██▒░░▒▒▒▒░░░░░░░ ░ ░░░░▒▓██░ █████▓▓█▓▒▒▒░░░▒▒▒░░░░░░░▒░░░░░░▒▓▓█▒ ████▓▒▒▒▒▒▒░░░░▒▓▓▒░░░▓▓▒░▒▒▒░▒▒▒▒██ ████▒▒▒▒░░░░░░░▒▓▒▓█▓▓▓▒░░░░▒▓▒▒▒▒█▒ ████▓▓▓▒▒▒░░░░░░▓▓▓▓▒░░░░░▒░▒▒▒░▒▓░ ████▓▓▓▓▒▒▒▒░▒░▒░▒░░░▒▒▒▒▒▒▓▓░░░▒▓ █████▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░ ░░▒▒▒░░░▒█ ██▓█▓█▓▓▓▓▓▒▒▒░▒▓█▓▒▒░░▒░▒▒▒▒▒░░▓█ ███▓███▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒░▒▒▓▒▒░░▒█▒ ████████▓▓▓▓▒▒░░░░▒▒▒▓▓▓▓▒▒░░░░▒▓ ▓▓███████▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░ ░░░▓▒ █▓▓███████▓▒▒▓▓▓▒▒▒░░░░░░░░░░░▒█░ ███▓███████▓▓▒▓▓▓▓▓▒▒░░░░░░▒▒▒▓█ ████▒░▓███▓███▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓░ ███▒░ ░███▓▓▓▓█████▓█▓██████▓▓▓▓▓░ █▒ ░██▓▓▒▓▓▓██████████▓▓▓▒▒▓▓▓░ ░ ░░ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓█████▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓░ ░░ ▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒░ ░ ░ ░ ░░░ ░▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓▒▓▓▓▒▒ ░ ░ ░ ▒▒▒▒▒▒▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒


Du stavas underbar

Godkväll på er.. Skolan idag var så sjuukt jobbig. Jag var så himla trött. Sista lektionen var hur jobbig som helst. Efter skolan så träffade jag Robert. Sen åkte han hem och så gjorde jag eneglska läxan och sen så  då bakade jag och Filip kladdkaka. Har precis fikat med Pappa och Filip. Mysigt! Nu ska jag fixa mig för kvällen och kryppa ner i sängen och kolla på film. Såå sjuukt trött.. så jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll.
Soommar

De bara e så

Godmorgon! Vädret är lika tråkigt som vanligt. Jag orkar verkligen inte gå upp ur sängen...
Har ingenting och blogga om. Idag ska jag till skolan. Händer nog inget speciellt där. Igår hade vi skolfoto. Efter skolan idag ska jag träffa älskling också. Sakanar han sååå.

Godkväll kära folk

Den här dagen var väldigt skön i skolan. Först betsämmde vi (alla9or) teman för temaveckan. Rolig. Sen gjorde vi föra årets nationellaprov i svenska. Det gick jättebra! Efter skolan åkte jag ner på stan med Tove, Linnea och Linn. Vi fikade och kollade runt på stan. Nu har jag precis ätit, ska snart packa. Imorgon ska jag ska Bredd och Elit lägret i handboll :) Så jag måste packa. Ikväll ska jag till Linn med tjejerna och bara ha en mys kväll, kolla på film och så. Riktigt mysigt! Nu ska jag packa och fixa allting och sen rulla vidare till Stimpen! cya!
Du är det bästa som finns! Hehe snyyggggaaaa (Y)

Snabbt inlägg

Tjooo. Kom nyss hem från skolan. Ska äta lite nu och sen kila iväg på träning. Efter det ska laget på domarutbildning. Får se hur det blir :) Sen ska Robert sova här ikväll också. Mysigt. Vi hörs.

Här ligger vi och chillar.................................

Nörd

Electropop! GRYM


RSS 2.0