Skön dag

Förlåt för att jag inte uppdaterat. Igår på morgonen hade jag jätte brottom. Samma idag. Praoen igår gick bra! Efter praoen igår hade jag träning. Efter tränigen åkte jag till stan med mamma. Tjejkväll. Köpte lite saker och sen så haha, så vann jag på Lindex typ. Idag fick vi sluta klockan 1 istället för 2. Vi hade varit så duktiga så vi fick sluta tidigare. Skönt! Nu ska jag gå ut lägga mig i solen! puss!
Vilken gammal bild!

Hemma!

Nu är jag hemma från praoen. Andra dagen och fortfarande lika kul. Kanske lite roligare idag eftersom man kände alla lite bättre nu. Nu ska jag gå ner och göra te. Egetpressat citron te. Jag älskar det. Sen ska jag sätta mig och plugga och vila lite. Sen när Linn kommer hem så ska vi åka ner på stan och kolla på träningskläder på InterSport och sen ska vi gå till a3 och fixa vårat träningskort!:)

godnatt

-

Trött.

Jag är verkligen grymt trött, kommer somna tidigt idag. Det är bra med tanke på att jag ska gå upp klockan halv 8 imorgon. Har precis bäddat rent min säng, eftersom jag hade råkat lagt mig på ett chocklad ägg när jag kom hem, så det var en jätte stor choklad fläk på lakanet och på mina byxor. Haha det var ganska roligt faktiskt! Nu ska jag städa lite i mitt rum och sen gå ne roch fixa te och lägga mig och kolla på tv.
tuff brud!

Längtar

Födelsedag: 11 dagar
Skolavslutning: 44 dagar
USA: 48 dagar
Partille: 65 dagar
Det här det som jag längtar mest till just nu!


Bikinis by Gina


Hemma.

Kom hem för ca 20 minuter sen. Jag är hur trött som helst. Det tar verkligen på krafterna och vara på dagis en heldag. Men riktigt kul var det. Super mysigt! Dom hade påskfest och så. Det var jättekul.
Ge mig sommar nu!

Prao!

Nu åker jag till praoen. Jag är riktigt nervös. Jag är faktiskt nervös för nästan allting jag gör. Så fort jag ska göra nånting så är jag nervös. Faktiskt. Jag kan vara nervös för jätte små saker. Men strunt samma. Nu åker jag iväg. Ska som sagt praoa på dagis. Slutar 3, bloggar så fort jag kommer hem. Nu måste jag kila. Puss!
Lite halv gammal bild

promenix

Har varit en jätte skön dag. Kom hemför ca en halv timme sen. Tog en preomenad till coop med Sophia och kompte glass. Det var riktigt skönt ute. Nu ska jag fixa lite och byta om osv. Imorgon är det inte vanlig skola för mig utan vi har prao. Jag och Linnea ska praoa på Naturförskolan Skogsviolen. Ett dagis. Det ska bli kul! Hörs imorgon, godnatt!
Bild från idag

Välkommen till min nya blogg!

Sådärja.. Jag har valt att skaffa en ny blogg. Jag har bloggat på min gammal blogg i nu ca 1 och ½ år och börjar faktiskt tröttna. Det känns så "rörig" på nått sätt. Därför valde jag att skaffa en ny blogg. Här ska jag faktiskt försöka blogga mycket! Jaråå!


Idag vakande jag hos Linn. Jag och Linnea sov där igår. Underdagen igår så var vi på stan. Gick en runda genom marknaden och sen gick vi till Misto Uno och köpte sallad och sen gick vi till klosterparken och hade picknick. Mysigt var det! Idag klockan 12 så åkte jag och Linn till A3. Vi hade beställt tid för att dom skulle gå runt och visa maskinerna och så. La upp en program för hur vi skulle träna. Det var jätte bra. Ska bara lämna in lapparana och så. Trodligen imorgon. Sen kan vi börja träna! As skönt! Sen känns det riktigt bra att ha slutat med fotbollen också. Riktigt skönt! Lägg mycker mer tid på handboll! Underbart! Efter gymmet så åkte jag hem och duschade och så. Sen träffade jag Edina och Linn. Vi kollade på fotboll och så. Vilket underbart väder!! Det gillar starkt! Nu ska jag fortsätta njuta av dagen!
Tove.. Jag saknar dig super mycket!

RSS 2.0