New blogg

http://evelinaanderssoon.myshowroom.se/

2a bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.


Godmorgon!

Ligger just nu i sängen. Orkar inte gå upp och så har jag så sjukt ont i magen. Tänkte resa på mig när som helst och gå upp och börja fixa mig så jag kan göra nånting vettigt idag. Hade tex tänkt att plugga.... Och städa mitt rum..... Roligt...
Ge mig snöö nuu

Old


Godnatt

Hela min dag har nästan spenderats utomhus. Dagen startade somsagt med en promenad med Linn. Vi gick bort mot stan. Vi var ute i ca 2 timmar, dok med en liten paus på en bänk med lite dricka och choklad. Efter det gick vi hem till Linn ett litet tag och "chillade". Sen cyklade vi till stan och lunchade på Wickmans. Mysigt! Efter det gick vi runt vid kyrkan och lite så. Sen cyklade vi hem. Nu på kvällen träffade jag Linnea. Vi va ute hela tiden. Och jaa.. vi gjorde ganska mycket. Hehe, en typiskt dag för oss. Nu ska jag sova riktigt trött.

Ut och gå med Stimpen.

Godmorgon! Tråkigt väder.. Jag ska träffa Linn och ca 45 min så jag ska gå ner och äta nånting nu. Sen ska vi gå ut och gå. Bra start på dagen! Får se vad dagen mer bjuder på. Puss så länge.
Helt slumpad bild

1a bilden: En bild på dig själv:


Några dagar framåt..

1a bilden:

En bild på dig själv.


2a bilden:

Någon/några som du alltid har roligt med.

3e bilden: En bild på dig och någon i din familj.

4e bilden:  

Den nyaste bilden på dig själv.

 

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

 

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

 

8e bilden: En person som du saknar.

9e bilden:   

En bild som du alltid skrattar åt.

 

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

 

12e bilden: En bild på din vardag.

13e bilden: Du och någon klasskompis.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

15e bilden: En person som du vill vara med.

16e bilden: En bild på dig själv.

17e bilden: En ovanlig bild.

18e bilden: En bild på din fritid.

19e bilden: En person som är snygg.

20e bilden: E

n tokig bild.

 

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig

22e bilden: En bild på en tid du saknar.

 

23e bilden: En bild från i somras.

24e bilden: En bild som gör dig glad.

 

 

 

 


Första november

Idag är det första November, nu tycker jag att det ska komma snö!! Sitter just nu och lyssnar på "Under the mistletoe". Justins nya julalbum som släpptes idag. Så jag vart överlycklig när jag såg att jag hade fått den i brevlådan. Har precis "städat" hela datan. Uppdaterat den lite och radaerat massaNu ska jag kolla på filmen som jag fick med. Sen ska jag nog sova. Sååå sköönt med lov ♥
Puss

RSS 2.0