Hemma!



Va och gymmade imorse vid 9 med Stimp. Idag ska jag träffa Linnea och Tove! Linnsan skulle till wäppby. Bloggra senare. puuuuuusss

Godnatt!

Idag vakande jag hos Linnea S med Linn också. Vi kollade på Never say never igår. Åhhh älskar den!! Åkte hem rätt tidigt. Fixa mig och lite så. Sen träffade jag Linnea Ö. Vi har liksom inte vart med varndra på typ ett år. Vi plockade körsbär på hennes gata. Väldigt mycket körsbär. Sen rensade vi dom och så. Sen gjorde vi körsbärssaft. Ingen av oss hade nånsing gjort saft och det är ju nånting man måste göra innan men dör. Så vi körde på det. Det stank men enligt mig va det ganska god. Sen gjorde vi massa annat kul! Sen berättade jag om Justin Bieber filmem Never say never. Vi tänkte hyra den men det fanns ingenstans.. Jag visade henne lite videoklipp på Youtube. Hon nu är hon också galen i Justin Bieber. Haha sjukt! Det slutade med att hon åkte hem och betsällde den. Sen träffade vi lite senare på kvällen igen när vi hade ätit och så. Vi åkte till Coop och handlade massa godsaker. Och satte och på "den långa bänken" hhahhah, i hamnen och hade picknick och sen vart det kallt så vi åkte hem. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ställer klockan på 8.00. Linn och jag åker och tränar då. Sen ska vi träffa dom andra. Tove och Linnea. Längtar. Nu ska jag checka Aftonbladet och lite blogga och sen sova. Puss godnatt!

USA, saknar det


Nu sitter jag och lyssnar på Justin (naturligtvis), Hehe.. Ska upptadera twitter lite och lite annat.. Tidigare idag påbörjade jag också att rensa alla bilder på datan.. Haha jag gav upp efter typ två mappar. Ska göra klart det nu! Puss så länge!

Evelina Elisabeth Andersson



I LOVE U ♥

Linn ♥ Du är bäst!

Stimp, min vän!

Bilder från igår :)

Nyduschad

Väntar på att Linnea och Tove ska komma hem så vi får träffa dom!! Jag saknar dom tjejerna verkligen!! ♥

Justins senaste twitter..


Twitter

Linn och jag har börjart twittra. Super bra! Jag skaffade twitter först för att endast följa Justin Bieber! Men nu twittrar jag även själv. Följ mig på @EvelinaAndersso

Godmorgon..

NU: Träning!

Träningsdag!

Oh herregud. Hur trött som helst! Mina ben döör. Idag har jag och Linn gymmat en timme, sen gick vi en rask promenad. Vi gick till stan och så åt vi på wickmans och så. Sen gick vi hem. Hämtade inlines och åkte runt. Sen lite senare på kvällen cyklade vi till bresse och tog en dopp. Det va bland det mysigaste jag har gjort i sommar. En riktig sommarkväll. Det va en trubadur som spelade.. Vi har även tjänat 120 kronor, sjungit allt vi har medans vi cyklat, sutit i ett bås och unat oss, gjort en hel del tabbar, dansat galet på bryggan i bresse och Stimp var nära på att köpa en hund.. Toppen dag!

På bryggan.. Muppar...

Jarååå

Söta stimp i det gröna.....

Gulliga!

Puss godnatt påer. Imorgon väntas träning och klockan ställs på nio.. Love!

Bakat paj!

Har städat hela dagen! Har precis bakat hallonpaj också. Eftersom vi va hos farfar igår och han har enormt mycket hallon så vi plockade en hel del. Så jag gjorde en paj av lite hallon. Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma och duka och börja lite med maten. Jag fick bestämma mat idag och då tog jag tacos. Så det blir tacosmys med familjen! Puss på er så länge!
Tog bilden för en kvart sen! fast nä.. Föra året ;)

Goddag sötnosar!

Har precis duschat och smörjt in mig osv. Skönt! Imorse var jag och tränade på A3. Hur skönt som helst! Nu ska jag städa mitt rum. Finner verkligen ingen ork till det. Men jag kan inte skjuta upp det mer. Men det går fort. Efter det vet jag inte alld vad jag ska göra. Kolla på en film eller nått. Det är såå tråkigt väder. Går ju inte att vara ute..


Wäppeby 19/7

LASSE ♥

Lars Winnerbäck - Sommaren 2010

Nu ska jag ta och gå och börja lägga mig. Jag ställer klockan på 8.00 för träning! Om jag inte går och lägger mig nu, kommer jag aldrig orka! Imorgon kommer Tove hem också. Har inte träffat henne på 2 veckor!!

Ingen är perfekt


Allsång på skansen

Precis kollat på Allsång på skansen med mamma och pappa. Puss

Tisdag

Goddag! Kom precis in. Har legat ute på altan i typ två timmar nu. Hur skönt som helst! Typ halvsovit osv! Idag har jag tränat. Gick upp vid halv 8 och åkte och tränade. Samma sak imorgon. Ska börja träna mycket nu. Har slaravt en hel del med den på sista tinden. Annars har jag bara tagit det lungt idag.
Malin och jag - Liseberg!

Bra.

Värdelöst! Efter typ tre timmar.. så ska vi plocka svamp! Jaråååå. Kuuuuuuuul!

Down to earth


RSS 2.0