Robinson

Så skönt att lägga sig i sängen efter en träning. Träningen idag var helt okej. Nu ligger jag nyduschad i sängen och kollar på Robinson. Såå bra! Tänkte gå och lägga mig nästan dirket efter det. Ska ställa klockan på 06.00. Linn och jag är så duktiga så vi ska åka och gymma innan skolan imorgon. Puss så länge!
Helt slumpad bild. Nu längtar man till vintern och julen ganska mycket..!

Triathlon

Idag ska vi ha triathlon i skolan. Vi ska först simma 500m i BRESSE! 20 gånger mellan bryggorna.. Sen ska vi cykla ungefär en mil och sen springa 3 km. Jarrrååå

Hemma från skolan..

Kom nyss hem från första riktiga skoldagen. Eftersom vi gjorde massa annat föra veckan. Dagen idag va riktigt rolig. Nu ska jag äta. Klockan fem har jag träning. Sen efter träningen ska jag kolla på Roberts match. Puss♥
Bra väder just nu...

Håller just nu..

På och fixar mig!

Jag vill bara säga..

Att jag lever världens bästa liv och är världens lyckligaste!

Just nu sitter jag och inväntar en liten del av släkten som ska komma idag eftersom mamma fyller år imorgon! Ikväll bär det av på kräftskiva hos Rebecca. Det kommer på toppen! Hoppas bara att vädret ändrar sig. Har faktiskt hört att det ska bli bättre på eftermiddagen/kvällen. Hoppas!

Godmorgon..

Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Filip gick in och började hoppa på min säng och sen kunde jag inte somna om.. Träning och 2 timmar. Löpning och fys.. Ont exakt överallt har jag också. Det känns som träningvärk, men såmycket kan jag inte ha.. Aja hur som helst så ska jag gå upp och äta nu. Puss påeer!

Sophia

Idag ska jag träffa Sophia! nÅhhhhh vad jag saknar henne. Har inte träffat henne på typ 3 veckor. Döööör! Ska bara byta om och fixa mig nu sen rullar jag och Sophia ner på stan och äter. Ha en toppenbar dag!

RSS 2.0