30 maj

Kom nyss hem från skola. Nu är det super fint väder. Det blåser bara lite. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem, så hon kan laga mat (a) Och sen måste jag plugga lite. Ikväll ska jag på upplandsträning i två timmar också.

Underbart!


Sun it up


ARG HWEOFHWJE

Buhuuuu. Har två prov, två redovisningar och två inlämningsuppgifter tills imorgon. Har pluggat mer än fem timmar och är fortfarande inte klar. Jag döööööööööööööööööör!

SEAN BANAN

Sean Banan – Händer i luft

Nyduschad.

Nu har jag duschat klart! Nu ska jag plugga hela kvällen. Har både redovisning och prov på torsdag!

Äta bra osv.

God eftermiddag! Har nyss ätit. Ska snart duscha. Skolan idag var fett chill. Den här veckan är det kultur vecka. Så vi hade typ ingen lektion idag. Bara invigning och sen uppträde Dogge doggelito och sen hade vi föreläsning om Libanon. As skönt! Sen åkte jag och tränade. Idag börjar jag med att äta nyttig, ska inte äta nånting onyttig fram till skolavslutningen! Man jobbar ju på beachen 2011! Nu jävlar! Ska även gå och lägga mig tidigt om kvällarna och sen gå upp tidigt så jag hinner äta en ordetlig frukost! Jarrrååå!

Hemma

Just nu är jag hemma. Vi har somsagt elevensval i skolan och idag har vi gjort tårtor. Sen vart vi klara vid 10 så vi fick rast . Så jag åkte hem och hämtar lite böcker och städra lite i mitt rum och hämtar lite saker och så. Börjar igen 20 i 1. Sköönt! Då ska vi bara fika med tårtorna och sen slutar vi. Sen ska jag och Sophia åka till Västerås. Jag har hittat en klänning på MQ på intrenet som mamma har ringt och lagt undan i butiken så jag ska prova den. Hoppas den är bra! Nu ska jag ta nånting och äta. Vi hörs, pusss!

Lagom trött..

Jobbig träning! Träningsvärk i hela kroppen efter veckans träning. Nu väntas ett varmt bad. Fredag imorgon också. Underbart
Glad, sliten och trött.

Skön vecka!

Idag har jag varit i Stockholm med klassen. Vi va på Natinoalmuseet. Det var faktiskt intressant och ganska rolig. Helt OK! Det här blir en mycket skön skolvecka. I måndags va vi lediga. Idag va vi i Stockholm och resten av veckan har vi elevensval. Jag har bakning. Har haft det en gång tidigare och det va jätte kul.
Nu är det inte alls långt kvar till skolavslutningen. Jag har kollat hela kvällen efter en klänning men jag hittar ingenting, börjar känna lite panik!
Lite som följde med hem från Stockholm. En tröja från H&M och ett läppstift. Det är rosa, även fast det ser rött ut på bilden :)

Byyye världen!

Jorden går under på Lördag klockan 18.00

Godmorgon!

Just nu sitter jag i köket och håller på grädda bröd. Idag ska jag trodligen träna, vet inte när men. Sen hade jag tänkt att städa lite och bädda rent och andra småsaker.
Jag har gjort inlägg igår som inte kom upp.. konstigt. Eller ser ni dom?




Lite bilder från i lördags.:)


Trött

Nu rullar jag och Linn iväg och handlar på coop. Ikväll ska det grillas hos Strand! Puss.
Bryr mig inte!

Sämst i värden..

..är jag på att blogga. Har inte bloggat på ca en veckan. På den veckan har det hunnit hänt mycket. Jag har blivit femton år. Min födelsedag var toppen, fick många fina presenter. Underbara vänner kom och överraskade mig.
Se bara vad gulligt!!

Jag har ätit frukost ute i solen med min underbaravänner, Linn, Linnea och Tove innan skola började.
Det har varit underbart väder så jag har solat och levt livet!

Min sista halv timme som fjorton år!


Sommarvärme!

Goddag! Förlåtfördålig uppdatering. Hade fullt upp hela dagen igår. Sista dagen på praoen.. sorligt. Kommer sakna det! Fick sluta vid 1. Då åkte jag till västerås med Tove, Linn och Linnea. Efter det så träffade jag Edina, vi åkte hem till mig och sen sov hon här. Myysigt! Idag har vi kollat på fotboll. Nu ska jag snart gå ut i solen och läsa en bok. Vi hörs!
Snygga tjejer från igår. Älskar dig Dinow!

Dag 5-sex sånger jag tycker om

Gårdagens.

Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything
Snoop Dogg – Sweat (Snoop Dogg vs. David Guetta) [Remix]
The Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough
The Black Eyed Peas – Meet Me Halfway
Ne-Yo – So Sick - Acoustic
U2 – Beautiful Day

Dag 6-fem saker jag inte kan leva utan
Dagens.
1 - Min familj, vänner och släkt.
2 - Godis
3 - Handboll
4 - Min mobil
5 - Min plattång


Dag 4-sju rädslor

1 - Mörker
2 - Trånga utrymmen
3 - Döden
4 - Grodor
5 - Höga höjder
6 - Sår
7 - Att bli tjock

Dag 3-åtta saker jag aldrig skulle göra!

1 - Hoppa bungyjump
2 - Äta en insekt
3 - Röka
4 - Raka av mig håret
5 - Flytta till en annan stad nu innan jag har gått ut skolan
6 - tomt
7 - tomt
8 - tomt
Kom bara på fem! Kommer jag på mera så fyller jag i dom toma fälten.

Dag 2-nio saker jag gör varje dag

1 - Kollar mig i spegeln
2 - Kollar facebook.
3 - Byter om
4 - borstar håret.
5 - Skickar sms.
6 - Sjunger
7 - Skrattar
8 - Borstar tänderna.
9 - Lyssnar på musik

Dag 1-Tio fakta om mig själv

1 - Jag är kvarts finsk.
2 - Jag är väldigt envis.
3 - Jag är väldigt lång, 169!
4 - Jag har bott i Enköping hela mitt liv.
5 - Jag tycker inte om mjölk. Har inte druckit det på 8 år. Bara smakat nån gång och det smakade kossa!!
6 - Jag blir ofta nervös.. För det minsta lilla.
7 - Jag vill bli vuxen.
8 - Jag hatar att cama. Även fast det är en person jag känner väl så tycker jag det är jobbigt.
9 - Jag vill bli idrottslärare.
10 - Jag älskar att fiska!

snabb uppdatering

Har precis duschat. Idag kom Tove hem från Texas! Super kul!! Så jag träffade henne och Linn och Linnea. Sen åkte jag till polisen med mamma och pappa och fixade pass. Sen foooort till träningen. Jobbig träning.  Den så kallade "Maj the hell", fys och springning. Nu ska jag städa lite i mitt rum och sen packa ordning för morgondagen. Sen ska jag gå och lägga mig. Har vääldigt ont i magen. puss
Jag älskar er så mycket! Niär GULD!

Börjar imorgon!

Dag 1-Tio fakta om mig själv
Dag 2-nio saker jag gör varje dag
Dag 3-åtta saker jag aldrig skulle göra!
Dag 4-sju rädslor
Dag 5-sex sånger jag tycker om
Dag 6-fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7-fyra personer du umgåms mycket med
Dag 8-Tre saker jag önskar jag kunde göra
Dag 9-två saker du har köpt den senaste månaden
Dag 10-En ställe jag skulle vilja åka till

Ska beställas!!

Style Solutions Rechargeable Cordless Ceramic Straighteners
Så fort som möljigt. I vecka tror jag. Så fort mamma har tid och hjälpa mig. En sladdlös plattång.. Toppen ju. Tänk när man ska nån stans och håret blir lite "lockigt" då kan man bara ta fram plattång och platta till det lite fort. Har hittat en jättebra sida där dom bara kostar runt 100-400 kronor!!

duschen next

Har precis ätit. Nu håller jag på städar lite i mitt rum. Ska gå och duscha nu. Idag va jag och tränade på a3. Det va jättebra! Är väldigt trött nu, så jag ska nog sätta på mig myskläder och lägga mig och plugga lite sen. Men nu väntas en skööön dusch!

En vecka...

Sen blir jag 15!

Nu ska jag snart ta och lägga mig i sängen och sova. Riktigt trött är jag. Nästa vecka är åter igen en veckas prao. Kul! Tycker faktiskt att praoen är riktigt rolig och det går bra!
Just nu.. Söt osv

Städer garderoben

Håller just nu på städar min gardebrob. Det kommer ta en evighet!
Just nu. Si ser ju lite av kläderna.... bara att börja!

RSS 2.0