Såå glaad!

Goddag på er! Igår hade vi match, vi vann med ca 20 bollar. Kommer inte ihåg vad det vart men typ 21-3 eller nått! Super kul! Gick inte så jättebra för min del. Menmen.. Före och efter matchen var jag med Robert! <3
Idag hade vi elevensval i skolan.. Jag skriver manus till Cabaren. Super kul! Jag tror våran cabare blir riktigt bra! Imorgon har vi också elevensval så då ska vi fortsätta. Efter skolan åkte jag, Tove, Linnea och Linn ner till stan och handlade lite och gjode lite andra behövade saker. Sen åkte jag och Linnea hem till henne och fixade en sak. Kom en för ungefär en timme sen. Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och fixa mig för natten, sen sova! Puss godnatt på er!
Jag är den mest lyckligaste personen på denna jord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0