Godnattt

Seriöst så är ju hur trött som helst. Somnar vilken sekund som helst. Skolavslutningen va toppen. Visade i inlägget under lite bilder från skolan på morgonen och lite bilder från Vita elefanten med tjejerna i klassen. På kvällen va vi hos Tutt. Inga bilder från det. Men det va jätte kul. Jag sov sen hos Tove och jag somnade vid fyra och sen gick vi upp kvart i elva och då hade jag legat vaken en timme. Sov inte alls mycket alltså. Hela förmiddagen så städade Tove och jag. Kapsyller, sugrör, muggar, burkar, flaskor nästan överallt.. Vi tog ner ett tält som tog en himmla tid. Sen fixade vi oss och så. Eftersom det var så mycket burkar så skulle Tove och jag åka och panta dom. Vi trodde klockan typ var 1/2 när vi skulle åka. Då va klockan liksom 4. Då trodde vi att hela dagen va borta. Men sen så köpte vi en varsin sallad på Wickmans och satte oss på en brygga i hamnen. På ett ställe där vi aldrig nånsing hade satt en fot. Vi visste typ inte att det stället fanns. Suepr mysigt var det iallafall. Mysig start på sommarlovet. Sommaren 2011 kommer bli BÄÄÄÄÄÄST!
panting på G
Love uu Tuttis!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

drack ni alkohol under kvällen?

2011-06-14 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0