7 juni

Ojojoj, ingen bloggning på riktigt länge. Sen i torsdags tills igår var vi lediga. Jag har gjort ganska mycket dom dagarna. Grillat med laget i koffsan, Kolla på fotboll, mer än 10 matcher samanlagt, jag har tältat, årets första tältning, jag har ätit hur mycket fet mat och godis som helst, jag har varit med mina underbara vänner. Sen har det varit underbart fint väder!! Älskart! Idag har det också varit fint väder, jag gick först i skolan och sen efter lunch så var jag och Linnea med niorna på skolarugbyn för dom hade inge folk sen åkte jag hem och sen tränade jag handboll. Det va en as rolig träning. Vi sprang 3 km, hade lite fys och sen körde vi med bollar. As kul var det. Nu ska jag gå och duscha. Puss!
En bild från i torsdags när vi grillade med laget i Koffsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0