Lång inlägg

Oj. Inte bloggat på länge. Helgen var iallafall super bra! I fredags efter skolan så åkte jag ner på stan med min lillebror. Jag skulle hjälpa han att köpa lite julklappar. Vi möte upp Robert på stan också, så han hjälpte också till. Efter det åkte vi tre hem och åt pizza och kollade på idol osv. Mysigt! På lördag hade jag match på förmiddagen. Vi spelade mot Västerås och förlorade med 2 bollar. Tråkigt, men vi spelade jätte bra! Efter det åkte jag med Linn hem och åt och duschade och sen fixade vi oss osv. Vid fem åkte vi till Mathilda. Laget skulle ha en liten julkväll med julklapps byte osv. Det va trevligt! Igår, söndag var jag i Erikslund med Sophia och handlade julklappar. Detta har varit en mycket bra helg! Nu ska jag hoppa in i duschan och sen ta mitt pick o pack och dra till Tove. Ska sova där ikväll efter som det böjer en tidig morgon imorgon. LUCIA!!!!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0